Hel och frisk

Dag två av ledighet och redan svårt uttråkad!! Igår kom en fin vän förbi, vi drack kaffe och surrade och tiden sprang iväg. En bra dag. Jag känner att jag behöver fler sådana dagar om inte dom här två (eller tre) veckorna som är kvar ska upplevas som en hel evighet. I mån av ork självklart. Vissa dagar är bara så sjukt mycket tröttare än andra. 

Skrev till en vän som jag vet är beräknad nästan samtidigt som vi för att höra hur hon mådde och fick veta att hon snittats akut för tio dagar sedan och att bäbis behövde akut operation pga ett hjärtfel. Jag kände bara hur ont det måste göra i hennes mammahjärta och jag vill skänka alla styrkekramar till henne och familjen. Vilken dramatisk start på det nya livet, inte alls så som man föreställer sig. 
Och samtidigt ber jag till gudarna att plutten kommer att komma ut hel och frisk!❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0