Mammaledig alltså.

Det blev sista dagen idag. Allt jobb är klart, kontoret totalt tomt, fanns några timmar komp tillgodo. Så ja bestämde mig för att gå på ledigt en dag i förtid. 

Känns jätteskönt och konstigt på samma gång. Just nu är de lite som att jag ska ha en långhelg bara. Har liksom inte riktigt förstått hur länge jag faktiskt kommer att vara hemma, och inte riktigt smält att det är för att vi ska bli tre istället för två. Mammaledig alltså, lite overkligt.

Men som sagt, väldigt väldigt skönt. Fötter och ben sväller mer och mer, och kroppen blir tröttare och tröttare. Så nu jäklar blir de ful-tights och vila tills bäbben äntligen vill komma ut. 

Det är så spännande, och jag är så nyfiken på vem det är som ligger i magen. Över 90% av graviditeten har passerat, de närmar sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0