Alla dagar är inte fantastiska

Igår va ingen fantastisk dag för min del, närmare bestämt typ helt förstörd från minuten jag klev upp till sångdags. Noll energi. Jag tycker så synd om gumman dom gånger då jag har sånna där usla dagar för hon får inte de sällskap hon behöver. Jag känner mig hemsk som pratar med henne alldeles för lite och försöker överleva dagen med minimal ansträngning. Alla dagar är inte fantastiska, de är orimligt att förvänta sig, men för guldklimpens skull hoppas jag att dom inte blir så många.




Jag är visserligen trött idag med men inte i närheten så energilös som igår, så en bättre dag helt klart. 
Och idag ska vi åka och hälsa på en kollega som fick barn för 2 månader sedan. Spännande att få träffa en så liten bäbis, och trevligt att träffa bäbisens mamma också såklart. Sedan åker vi vidare för att gå på visning av våran nya lägenhet. Mars känns plötsligt så nära i tiden och vi längtar massor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0