Boooooom! Boom! Krasch!

Asså huvudvärken idag är så sjukt intensiv. Inga värktabletter hjälper och varje liten rörelse med huvudet känns som en sprängladdning. Vill ba lägga mig under täcket, och ligga blixtstilla resten av dagen.
Frisk luft är det enda jag inte provat, om jag tar mig ut och i tr sprängs i ett steg på vägen mot ytterdörren. Ingen fantastisk start på denna fredag. Brutalt uppväckt också då sambon försov sig. 

Men det är iallafall helg. Gumman ska få spendera några timmar hos mormor och morfar medan vi bland annat hjälper några kompisar att flytta. Sen är det ju första advent på söndag också, äntligen börjar julen. Jag ser verkligen fram emot  att få spendera den med vår älskade lilla thea och jag ska föra över all min förälskelse på julen. Och så mysigt vi ska ha när hon blir lite äldre, med julbak, julpyssel och allt de där andra som hör julen till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0