November, helgen och veckan

Vilken förkylningsvecka vi haft. Först gumman och sedan sambo. Så denna vecka har hela familjen varit hemma. Mysigt på ett sätt, men nog är det bättre när vi är friska.

Halloween har hunnit passera, november har kommit och gumman har hunnit fylla 5 månader. De är först när man tittar tillbaka på bilder som tagits för bara en månad sedan som man förstår hur stor hon blivit och hur mycket hon utvecklats. Häftigt.

Helgen bjöd bland annat på aw för min del med mamma, mostrar och lillasyster. Så värdefullt, både genom de sällskap jag hade men också genom att bara att få komma ut ett par timmar. Jag var hemma innan åtta (alldeles lagom) och möttes av öppna armar och tända ljus i hela lägenheten. Vilken fantastisk kille jag har alltså! Världens bästa!

Idag gör vi mest ingenting, men resten av veckan bjuder på både lägenhetsvisning, kontraktsskrivning, öppen förskola och aurora samtal för min del. Bättre sent än aldrig tänker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0