Rekordgnällig dag

Alltså idag har charmtrollet till 95% av dagen skrikit eller gnällt och när jag insåg att Sambon hade fotbollsmöte ikväll grät jag lite inombords (för de hade jag såklart glömt bort). Så inte så mycket charm och mest troll! 
Det var bara inte rätt dag att behöva tampas med gnällspiken själv då mammans tålamod redan prövats en hel dag redan.

Mina knep just nu är jaga kissekatt i gå bilen (vilket vi redan gjort tills kisse gömde sig på en stol under bordet), titta på babblarna tills batteriet på paddan lägger av (hon tittar nu och älskar dom och jag ber till gudarna att batteriet håller hela låten), äta clementin i vår nya provsmakningsnapp (sista utvägen för hon har redan ätit clemis, men hon älskar det mest av allt just nu, smaskar och blir så arg när de tar slut). Vi hade ett litet kittelkrig åxå och skrattade tills vi inte orkade skratta mer. 

Efter detta blir det sängen ögona bums och en ny gladare dag, iallafall om mamman får bestämma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0