Saknar kissemissen, kom hem nu!

Nu har vår kissemiss varit borta i 3 dagar. Minusgraderna klättrar och snötäcket liggertjockt. Han är aldrig borta såhär länge så något måste ha hänt, och jag börjar oroa mig för att han kanske aldrig kommer att komma tillbaka. 

Jag saknar honom. Thea saknar honom. Daniel saknar honom. Vår lilla tiger.  Han som var världens bästa sällskapskatt. Vi har ropat på honom flera gånger varje dag, gått runt området och lockat på honom, tittat i alla cykelförråd och garage, skottat fram en liten väg så han ska slippa plumsa i snön, men ingen skymt av Neo. Jag blundar och önskar han helt plötsligt bara ska sitta på balkongen när jag öppnar ögonen på något mirakulöst vis. Älskade kissekatt, kom hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0