Första natten utan gumman

Och vi tänkte såklart att de kanske skulle bli lite jobbigt, speciellt för mig som är med henne all min vakna tid, men att det kunde vara nyttigt att träna och kul för oss med egentid.

Katastroooof. Inte för gumman, för morfar och mormor var fantastiska, men för mig! Vi hade supertrevligt på bästisens utflyttningsfest, allt gick som planerat, ända tills vi landade hemma i soffan och jag typ insåg att hon inte va här. Och poff så blev det typ tyngsta kvällen på länge och inte alls så mycket sömn som vi fantiserat om.

Lärdom: Vi behöver helt klart öva mer på att lämna iväg henne då och då, och det kanske blev i häftigaste laget att börja med en övernattning.

Men jag är övertygad, nästa gång går säkert lite bättre, och gången därpå ännu bättre. Övning ger färdighet. 
Tänk att ett sånt litet liv kan vända upp och ner på livet så mycket, de där älskade lilla barnet! ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0