Bäbis loppis

Jag vet inte om jag berättade att jag var på bäbisloppis i helgen, men det var jag iallafall. Loppis premiär för min del, men jag hade ju med mig en erfaren vän tack och lov. 

Jag hade inte förväntat mig att kön skulle slingra sig tiotals meter redan öppning, och jag hade inte förväntat mig stå och rota i andras kassar med bäbiskläder. Det kändes minst sagt desperat när andra mammor rusade runt för att hinna fynda de bästa grejerna. Men jag hade trevligt sällskap och kom inte tomhänt hem.

Bästa fyndet var en typ oanvänd overall. Jag stod och höll i den länge och funderade om hon verkligen skulle kunna ha den i vinter (supersvårt att veta hur mycket hon kommer växa), och jag tvekade på om den kanske skulle bli för liten. Haha, jag fick mig ett gott skratt när jag kom hem och stoppade ner henne i den för det ryms nog två Theor i den och hon drunknade nästan. Men den får väl funka som åkpåse om inte annat för hon såg ut att trivas i den och började skratta när vi drog upp huvan och drog igen blixtlåset. I annat fall känns 120 kr inte så mycket att bråka om.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0