Mamma-baby träning

Vilken grej! Och att va nervös för en grinig och missnöjd bäbis behövde man inte vara. Nån gnölar, nån vill äta, nån är superledsen. Sen att jag hade världens nöjdaste tjej med mig gjorde ju inte saken sämre! Kul grej, ska absolut testa igen. Dock inte efter att jag kört bodypump kvällen före, huuuur trött kan man bli?!?! Kvällen igår log inte om vi säger så. 

Ny dag idag och vi började med att besöka vårdcentralen för ny kontroll av mina födelsemärken. Trodde jag? Att jag kunde få ta bort dom kanske? Ha ha ha säger landstinget som bara fotade dom igen och inte bekostar en borttagning om dom inte förändrats och inte är tillräckligt "fula". Så dom tycker visst att jag ska göra återbesök var tredje månad, betala 300kr per fotning, tills dom är tillräckligt illa däran?!?!? Aldrig i livet. Jag har precis varit i kontakt med en privat hudklinik, kosta va de kostar vill för nu är jag less på att oroa mig. 

Vår eftermiddagsdejt lämnade precis återbud så nu åker vi till morbror och A istället. Ska bli spännande att se hur dom bor, och trevligt för mig med vuxensällskap. Man har behov av sånt efter två dagar av bara hon och jag, även om hon är det sötaste sällskapet som finns. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0