Mer sjukhus

Igår skulle vi på återbesök för gummans arm, och fort är det gjort tänkte jag. Men väl där visar de sig att hon fortfarande har ont och att de vill både ta prover för att utesluta infektion och röntga en gång till. Och hips vips hade vi spenderat ännu en heldag på sjukhuset. Allt såg bra ut och nu har vi en vecka på oss att bli helt återställda, annars väntar MR röntgen och då måste hon sövas. Jag får rysningar bara av tanken, så hoppas hoppas att vi slipper det! 

Imorgon väntas dop och vi har väl inte haft den bästa uppladdningen inför det kalaset. Knappt ägnat de en tanke är nog mer verkligheten.. Men gumman är piggare och det kanske blir nyttigt att få ha lite trevligt och ägna tankarna på något mer positivt istället.

Fredag och det spöregnar. Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på men jag önskar att jag tar mig ur lägenheten åtminstone en lite stund. Medan ska jag fixa dopklänning, sy lite, och välja bilder som ska visas på dopet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0