Sömndagbok och premiär på öppna förskolan

Nu är det en vecka sedan vi va till ortopeden och imorrn skulle vi på återbesök. Men vi tycker att gummsi viftar på med armen såpass bra, och att den blir starkare och starkare så vi avbokade tiden. Nu håller vi tummarna för att det bara blir bättre och att vi kan lägga den där hemska veckan bakom oss. 

September har inneburit många tider att passa, tandläkare, vc, sjukhuset osv både för mig och gumman. Så stressigt!! att hålla reda på alla dagar och tider. Jag längtar till september är slut så vi kan vara lite mer spontana. Mitt senaste besök var för att komma tillrätta med min sömn som inte alls vill ge med sig och krånglat ända sedan hon kom. Så nu ska jag skriva sömndagbok. Hur konstigt?!?! Men jag är såklart villig att försöka, och så hoppas vi på att det ger något konkret att jobba vidare på. 

Fick besök av lillasyster i eftermiddag också. Alltid lika trevligt att få surra en stund, synd bara att Gummsi inte alls va på humör, trött och grinig. Det här budskapet med att ingen gillar en suris är ingenting hon har anmanat ännu. Vi hoppas på gladare miner imorgon när vi gör premiär på öppna förskolan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0