Vad har hänt sen sist?

De här med att sova på dagarna går bättre och bättre. Jag kommer bli proffs på att åka sömntåg om vi fortsätter i denna takt och idag somnade hon faktiskt av sig själv första gången. Nya gå och sova rutiner verkar ha gett resultat. 

Dock sämre nätter, närmare bestämt 3 usla på raken vilket gjorde att jag åkte hem till mor och far för att prova sova en natt utan familjen. Konstig känsla. 
Det är tur att det bara blir bättre och bättre ju äldre hon blir, så vi kämpar vidare. Jag hann även köra ett bodypump pass för första gången på typ 10 månader och trots flugvikt satt träningsvärken där den skulle. Så kul att äntligen kunna delta igen!

Om förra veckan var relativt oplanerad har jag och Gummsi desto mer på schemat denna vecka. Mest roliga saker faktiskt, typ mamma-baby gympa, träffa bäbiskompisar och klippning, men hela veckan landar i att laga hål i tand för min del så jag vet inte om fredagen blir någon vidare toppenavslutning. Men det är ju länge kvar tills dess så jag har ju gott om tid att gruva. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0