Kan inte sova...

01.26... Och klockan tickar på i samma takt som jag vrider mig i sängen. Som om jag inte sovit illa nog de senaste dagarna. 

Notera till mig själv: Diskutera inte viktiga saker innan läggdags. Eller inte oviktiga saker heller för den delen, men oviktiga saker kräver sällan en diskution. 

Vi pratade om skillnaden mellan mitt behov som föräldraledig och min sambos behov som arbetar. Missförstå mig inte, jag älskar att vara hemma med gumman. Men detta gör att mitt behov av att träffa vänner, få prata om annat än bara bajsblöjor, sovtider, matvanor är större än för honom som har möjlighet att koppla bort det under 8 timmar varje dag. Inte alltid så lätt att förklara hur man känner för någon som går i andra skor och själv har behov av andra saker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0