Mörk choklad

Jag äter allt i perioder. Jag har alltid gjort så, fråga mig inte varför, jag har bara mina perioder med ett visst sug efter en specifik grej. Då är det bara de jag vill ha, helst varje dag. Men perioden tar alltid slut och ersätts av någonting annat. Och det behöver inte alltid vara sött, nä det kan vara allt från feta ost, svamp, majs, leverpastej, ägg osv. 

Fast just nu är det sött, för just nu kan jag inte få nog av mörk choklad med mint. Varje dag! Det är verkligen så gott! Inte så att jag trycker i mig 100 gram om dagen, men några bitar... Och jag satt just och funderade på hur länge den här perioden ska hålla i sig? För just nu, med chokladbiten i handen och kaffekoppen i den andra, känns de som att jag aldrig vill att den ska ta slut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0