Bästisar

Hon gör morgon tidigare och tidigare och standard är numera 06.30. De är väl okej, kl 06.00 är min smärtgräns. Det ÄR inte morgon före 06.00, punkt! Imorse vaknade dock mamman 05.24 och hann inte somna om mer fören jag hör glada tjut från sovrummet brevid. Bara att pallra sig upp helt enkelt.

Idag tänker jag att vi ska ta oss ut en sväng av många anledningar, men mest för att försöka hitta leksaksförvaring. Jag har några idéer i huvudet och det brukar ju inte göra de lättare att hitta det man vill ha. 

Dom här två alltså. Hon blir så lycklig varje gång hon ser kisse och jag hoppas att dom kommer att bli bästisar i framtiden. Våra bäbisar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0