Sjuka dagar önskar man att man var nån annan

Under loppet av en månad har gumman hunnit med en feberhelg, 1,5 vecka av magsjuka, en förkylningsvecka, förstoppning, öroninflammation och tre besök på akuten. Hur otur får man ha? 
Jag och Daniel har dessutom hunnit med var sin omgång magsjuka och förkylning, och jag är inne på förkylningsvända nummer två. På allt detta har vi dessutom packat ihop en hel lägenhet och flyttat vilket säkerligen skapat en del oro hos lilltjejen. Vilken hjälte hon är som kämpar! Jag önskar mest av allt att jag bara kunde ta allt hennes onda så hon fick må bra, vara pigg och glad igen.

Nu är vi iallafall på plats i våran nya fantastiska lägenhet och med min trasiga rygg känner jag en ännu större tacksamhet för den fantastiska flytt och städhjälp vi fått. Ni är fantastiska och vi hade inte klarat det utan er💜 
Vi hoppas att Pencillin kuren gumman fått hjälper så fort den bara kan så att gumman (och vi) får börja sova på nätterna snart (kvällarna och nätterna är värst) och sen tar vi våren med stormsteg.



Kommentarer
Postat av: Mormor

Det kan bara bli bättre😃

2016-03-26 @ 20:48:52
Postat av: Mormor

Det kan bara bli bättre😃

2016-03-26 @ 20:48:56
Postat av: Moffa

Nu är det värsta över! Fr.o.m. Now on it's a pice of cake! Love you all. Hälsa lillgumman!❤️❤️

2016-03-26 @ 20:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0